PR

03.11.2013

Všetky nominované produkty Allianz – SP získali Zlatú mincu 2013

Bezkonkurenčne najúspešnejšou poisťovňou sa na vyhlasovaní výsledkov ocenenia Zlatá minca 2013 v utorok 29. októbra 2013 stala Allianz – Slovenská poisťovňa. Všetkých 9 nominovaných produktov Allianz – SP získalo v konkurencii ostatných poisťovní najvyššie ocenenie Zlatú mincu 2013. Z pohľadu minulých ročníkov ide o rekordný výsledok, ktorý podčiarkol zisk ocenenia „Najinovatívnejšia poisťovňa“ a „Objav roka 2013“ za produkt Allianz Best Doctors. V hlasovaní verejnosti získal najviac hlasov rovnako produkt Allianz – SP, a to cestovné poistenie liečebných nákladov s neobmedzeným krytím.

Zlatú mincu 2013 podľa hodnotenia odbornej poroty získala Allianz – SP vo všetkých kategóriách, v ktorých nominovala svoj produkt. Najvyššie ocenenie tak získala v kategóriách kapitálové životné poistenie, investičné životné poistenie, rizikové životné poistenie, úrazové poistenie, poistenie majetku, PZP motorových vozidiel, havarijné poistenie motorových vozidiel, cestovné poistenie a v poistení pre podnikateľov.

Vo všetkých kategóriách tak obhájila minuloročné prvé miesto, pričom v kategóriách cestovného a investičného životného poistenia minuloročné druhé miesto vymenila za tohtoročné prvenstvo. Navyše, Zlatú mincu 2013 získala Allianz – SP aj v novej kategórii rizikového životného poistenia.

Okrem zlatých mincí pre všetky nominované produkty získala Allianz – SP aj ocenenie „Najinovatívnejšia poisťovňa“ a „Objav roka 2013“ za produkt Allianz Best Doctors, ktorý klientom zabezpečuje prístup k najlepším svetovým lekárom ako aj prvotriednu zdravotnú starostlivosť v špičkových zdravotníckych zariadeniach. Zisk týchto ocenení dokazuje silné zameranie spoločnosti na neustále zlepšovanie sa a inovácie v poskytovaných produktoch.

Úspech na tohtoročnom ročníku Zlatej mince 2013 podčiarkuje aj víťazstvo v hlasovaní verejnosti o „Najústretovejšiu poisťovňu“ na slovenskom trhu. Najväčšiu priazeň klientov si Allianz – Slovenská poisťovňa získala už po druhýkrát, keďže aj minulý rok získala toto prestížne ocenenie. V hlasovaní verejnosti získal najviac hlasov produkt Allianz – SP, a to cestovné poistenie s neobmedzeným krytím liečebných nákladov.

Zlaté mince sú dlhoročným znakom najvyššej kvality našich produktov, ktoré tvoríme na základe požiadaviek našich klientov. Zároveň sú pre nás motiváciou neustáleho zlepšovania produktov, služieb i komunikácie v silnej konkurencii na finančnom trhu. Sme preto veľmi radi, že sme tento rok ešte zlepšili minuloročné skvelé výsledky,“ hovorí Miroslav Pacher, viceprezident pre rezort obchodu neživotných poistení v Allianz – SP.

Allianz - Slovenská poisťovňa, a. s., pôsobí na slovenskom poistnom trhu už niekoľko desiatok rokov a je trhovým lídrom v poskytovaní vysoko kvalitných služieb a produktov. Patrí do poisťovacej skupiny Allianz Societas Europaea, ktorá spravuje zmluvy miliónov klientov v regióne strednej a východnej Európy.

Vedeli ste, že...

  • vyše 10-tisíc dopytov mesačne zaznamenáva aplikácia „Poistné udalosti“ na vybavovanie škôd online?
  • počas záplav v roku 2013 sme vyplatili už vyše 5 miliónov eur?
  • v roku 2012 evidovala Allianz - SP 6 804 637 poistných zmlúv?
  • produkty Allianz - SP získali za desať rokov až 78 ocenení Zlatá minca?
  • od svojho vzniku venovala Nadácia Allianz na verejnoprospešné projekty vyše 900-tisíc eur?

 

Hodnotenie: 0
[hodnoťte kliknutím]

Súvisiaca diskusia (0)Pridajte reakciu »

  • Buďte prvý, ktorý pridá reakciu na článok

Prihlasovanie

Zabudli ste heslo

Zaregistrujte sa a vstúpte do sveta Mama a ja!
Registrácia

Aktuálne vydanie

Anketa

Žiadna aktuálna anketa