PR

12.08.2013

Štyri víťazstvá pre výrobky vlastnej značky dm Balea v 2. ročníku programu Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2013

Výrobky vlasovej kozmetiky dm značky Balea Professional a pleťovej kozmetiky dm značky Balea Nature boli ocenené v 2. ročníku marketingového programu Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka ako najlepšie novinky roku 2013, a to až v štyroch kategóriách. Víťazstvá si tak odniesli v kategórii šampóny, vlasová starostlivosť a styling, pleťové krémy a pleťová a čistiaca kozmetika. Ocenenia si na slávnostnej ceremónii prevzali sortimentná manažérka dm drogerie markt Silvia Bendžáková a vedúca oddelenia marketingu Ing. Nicol Noseková.

Program Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka

Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka je marketingový program, ktorý oceňuje nové a inovované produkty v oblasti rýchloobrátkového tovaru. Je známy vo viacerých krajinách, napríklad v Českej republike sa tento rok konal už jeho 13. ročník. Program sa zameriava na monitoring, ocenenie a podporu nových a inovovaných výrobkov alebo výrobkových radov uvedených na slovenský rýchloobrátkový trh počas predchádzajúceho roka a pol. Jeho unikátnosť spočíva v spôsobe stanovenia výhercov, o víťazoch v jednotlivých kategóriách totiž rozhodujú samotní spotrebitelia.

Metodika programu

Do programu bolo možné prihlásiť nové alebo inovované výrobky uvedené na slovenský trh v období od 1. 9. 2011 do 31. 12. 2012. Pri inovovaných výrobkoch mohlo ísť o technickú, ale aj o marketingovú inováciu. Po ukončení registrácie posúdila odborná porota, zložená zo zástupcov významných asociácií, zväzov a profesijných združení z oblasti retailu, výroby a komunikácie, všetky prihlásené výrobky, či vyhovujú stanoveným podmienkam programu, najmä však mieru inovácie a termín uvedenia produktov na trh.

Voľba víťazov prebehla celkovo v 21 kategóriách na základe prieskumu uskutočneného na reprezentatívnej vzorke 2000 respondentov, ktorí sú vybraní podľa stanovených kvót – vek, pohlavie, región a veľkosť miesta bydliska. Respondenti hodnotili výrobky na základe fotografií a textov opisujúcich prihlásené výrobky. Výrobky boli ocenené na základe skóre tvoreného dojmom z výrobku (obal, značka a očakávania od výrobku) a úmyslom opätovného nákupu. Váhy oboch častí na konečnom skóre sú ovplyvnené počtom respondentov so skúsenosťou s daným výrobkom. Víťazné výrobky získavajú ročnú licenciu na logo a označenie Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka.

O VÍŤAZNÝCH VÝROBKOCH

Kategória šampóny

Balea Professional, šampón na poškodené vlasy, 250 ml

Šampón čistí a ošetruje extrémne opotrebované a suché vlasy. Efektívne ošetruje poškodenia vlasov, ktoré spôsobujú napr. lámavosť a štiepenie. S obsahom ošetrujúceho arganového oleja, s vysoko účinným hydratačným komplexom z pšeničných proteínov, panthenolu a glycerínu stimuluje vlasový korienok a posilňuje vlasové vlákno. Pomáha predchádzať dedične podmienenému vypadávaniu vlasov.    

Kategória vlasová starostlivosť a styling

Balea Professional, balzam na poškodené vlasy, 200 ml

Balzam efektívne ošetruje silne poškodené vlasy ako napríklad lámavosť a štiepenie. S obsahom ošetrujúceho arganového oleja, s vysokoúčinným hydratačným komplexom z pšeničných proteínov, panthenolu a glycerínu balzam stimuluje vlasový korienok a posilňuje vlasové vlákno. Pomáha predchádzať dedične podmienenému vypadávaniu vlasov, zároveň zlepšuje rozčesávanie vlasov. Má antistatický účinkm.

Kategória pleťová čistiaca kozmetika

Balea Nature, čistiaca emulzia, 200 ml

Balea Nature čistiaca pleťová emulzia s výťažkami z BIO uhoriek, ktoré boli vypestované v Nemecku, hydratuje pleť a odstraňuje make-up a nečistoty. Ľahké zloženie osviežuje pleť, ktorá je jemne a zároveň dôkladne vyčistená.

Kategória pleťové krémy - víťaz čitateľov portálu www.woman.sk (dodatočné ocenenie)

Balea Nature, denný krém, 50 ml

Krém obsahuje výťažky z BIO rajčín vypestovaných vo Francúzsku. Poskytuje pokožke ochranu pred škodlivými vplyvmi okolitého prostredia. Bio olivový olej, známy svojimi mnohými pozitívnymi vlastnosťami, jemne ošetruje pokožku. Ochrana proti UV-žiareniu s UV A-filtrom pomáha predchádzať starnutiu pokožky, ktoré spôsobuje slnečné žiarenie.

Viac informácií o programe nájdete na www.volbaspotrebitelov.sk.

 

dm drogerie markt je významná medzinárodná maloobchodná spoločnosť, ktorá sa zaoberá predajom drogériového tovaru, parfumérie, výrobkov z oblasti zdravia a wellness s viac ako 2 500 filiálkami v Európe. Spoločnosť bola založená v roku 1973 v Nemecku. Na Slovensku otvorila prvú pobočku v roku 1995 a dnes zamestnáva 911  pracovníkov v 123 filiálkach. dm drogerie markt prevádzkuje svoje filiálky celkovo v 12 krajinách – v Nemecku, Rakúsku, Maďarsku, Českej republike, Chorvátsku, Slovinsku, Srbsku, Bosne a Hercegovine, Rumunsku, Macedónsku, Bulharsku a na Slovensku. Slogan „Tu som človekom, tu nakupujem“ vypovedá o filozofii spoločnosti, ktorá stavia zákazníka na prvé miesto svojich záujmov. Spoločnosti dm drogerie markt sa v posledných rokoch podarilo posilniť pozíciu v oblasti zdravia, krásy a wellness a vyprofilovať sa tak medzi najsilnejšie spoločnosti na trhu. Dôkazom toho je rozširujúci sa sortiment v oblasti biopotravín a kontrolovanej prírodnej kozmetiky.

 

 

Hodnotenie: 1
[hodnoťte kliknutím]

Súvisiaca diskusia (0)Pridajte reakciu »

  • Buďte prvý, ktorý pridá reakciu na článok

Prihlasovanie

Zabudli ste heslo

Zaregistrujte sa a vstúpte do sveta Mama a ja!
Registrácia

Anketa

Žiadna aktuálna anketa